sobota, 19 stycznia 2019

Istotne Nagr.


Istotne Nagr. to label, który powstał niejako "przy okazji" wydania składanki Kooky Nuts Pop Vol.2. Ponieważ wypuszczenie wersji fizycznej na CD wziąłem na siebie i trzeba było ten wyczyn jakoś sensownie skatalogować, powołałem do życia pseudo-wytwórnię z wymyśloną na szybko nazwą. Tym samym stworzyłem sobie jakiś punkt zaczepienia na wypadek, gdyby na przyszłość wzięła mnie ochota na bardziej regularne wydawanie muzyki. W zasadzie zawsze mi się wydawało, że naturalną koleją rzeczy, po wieloletnim upowszechnianiu swojej niszy poprzez audycje czy różnego rodzaju miksy, powinno być przejście właśnie do działalności wydawniczej. I takie sobie postanowienie noworoczne poczyniłem, a przechodząc do konkretów: 4 stycznia zdążył się już pojawić na bandcampie bardzo sympatyczny materiał od Fortyone - outsiderskiego plądrofonika z długim stażem, który na "A Video Game Adventure" zsamplował 164 gry z 14 różnych konsol!


A następna w kolejce oczywiście trzecia część składanki Kooky Nuts Pop, a na niej nowa drużyna 22 artystów zaskoczy Was z pewnością swoimi pomysłami. Uwaga: tym razem wydawnictwo kasetowe! Stay tuned!

Brak komentarzy: