wtorek, 31 maja 2022

Istotne Nagr. pres. UBU-40⁺²

A było to tak: dwa lata temu doczłapałem do kolejnego życiowego checkpointu, czyli czterdziestych urodzin. Z okazji takiej okrągłej rocznicy zapragnąłem zorganizować imprezę z moimi muzycznymi przyjaciółmi, których od lat gram w Istocie Ssącej / wydaję w Istotnych Nagr. Przygotowania ruszały już prawie pełną parą (wymyśliłem już nawet nazwę UBU-40), kiedy nagle i niespodziewanie spadła na wszystkich covidowa pandemia oraz totalny lockdown. Czterdzieste urodziny spędziłem w końcu z piwkiem nad rzeką, ale obiecałem sobie, że jeszcze wrócę do swojego pomysłu, jak tylko okoliczności pozwolą. Niestety kolejna wiosna znów upłynęła pod znakiem zamkniętych na głucho klubów i dopiero w tym roku można było przystąpić ponownie do akcji. Część oryginalnego line-up'u z 2020 roku udało się odtworzyć (reprezentanci Francji: Siren's Carcass i Viktor Alles), a resztę dopełnili inni znakomici zawodnicy: Logosamphia z Holandii i DJ PLAL z lokalnej ekipy Regime Brigade. Wybór miejscówki był natomiast całkiem oczywisty, kolejny raz wyborne dźwięki wypełniły przestrzeń wrocławskiego klubu Uczulenie.

Wieczór udał się znakomicie, występy wypadły po prostu idealnie, wpadło dużo miłych ludzi, a ja sam zagrałem również krótki dj set na rozgrzewkę. Możecie posłuchać go sobie tu poniżej.

00:00 Center of the Universe - Bassoon Is Now
04:09 Glowing Palms - Asteroidz
07:54 Grave Index - Terrordog
11:41 SFV ACID - Day walker
14:41 Frifot - A Christmas Chant (destroyed by Frifot)
19:59 Pill Testing - Tubulr Pulse
22:40 さよひめぼう - ポリフォニックチャイム
26:32 Musique Chienne - Wormz
30:18 Fiiredrill - Acidjunk
32:08 Luke's Anger - Uzi 9mm
34:53 Gerard Jugno 106 - Gerard's 06
39:33 Raymond D. Barre - Chuis pas payé mais y a du houmous
42:46 Acidalius - Acid Alias (Original Mix)

Brak komentarzy: