piątek, 16 sierpnia 2024

Magic From Space - Of Ritual and Summoning

Jeden z utworów, które zagrałem przedpremierowo w moim labelowym secie dla LUZ_AIR, pochodził z niewydanego jeszcze wówczas albumu "Of Ritual and Summoning" amerykańskiego producenta Magic From Space (ukazał się niedługo potem - 6 czerwca). Jak na Istotne Nagr. jest to materiał trochę nietypowy, ponieważ główną rolę odgrywa tym razem gitara, kierując to wydawnictwo w nieco bardziej jazzowo-postrockowe rejony, ale jednak ze sporą dawką glitchu i syntezatorów. Co ciekawe, ja sam o Magic From Space usłyszałem stosunkowo niedawno, przy okazji przygotowywania ostatniej Istoty Ssącej, natrafifszy wcześniej na jego starsze produkcje wydane w labelu Squiggle Dot. Mniej więcej w podobnym czasie mój label namierzyła australijska DJ-ka Katharine Motion:Theory i postanowiła namówić swojego przyjaciela Liama z Ohio do przesłania mi dema swojego najnowszego albumu. I w ten właśnie sposób, w moim odtwarzaczu zagościł komplet 13 utworów z "Of Ritual and Summoning", który z miejsca mnie zachwycił i zaowocował bardzo udaną decyzją wydawniczą.

Brak komentarzy: