wtorek, 31 marca 2020

Logosamphia - Marginal Imperialism / Arrogant Impoverishment


Pewnie zdążyliście się przyzwyczaić (o ile ktokolwiek tu jeszcze zagląda), że ostatnimi czasy wpisy pojawiają się zwykle ze sporym opóźnieniem w stosunku do dokumentowanych faktów. Blog ten stał się obecnie w większym stopniu archiwum wszystkich moich okołomuzycznych działań, w przeciwieństwie do pierwotnej roli podstawowego źródła newsów z parafii Istoty Ssącej. Żeby mi więc nie uciekło: oto informacja o ostatniej pozycji w katalogu Istotne Nagr., czyli kasecie holenderskiego producenta Logosamphii pt. "Marginal Imperialism / Arrogant Impoverishment", która wyszła na światło dzienne 9 marca, czyli już ponad trzy tygodnie temu.

Stojącego za tym projektem Sadrę Hemati znam już od lat wielu, zawsze kibicowałem jego poczynaniom (sprawdźcie playlisty Istoty Ssącej) i tak naprawdę był pierwszą osobą, którą obiecałem że wydam, jeśli tylko kiedyś założę label. I stało się, choć może nie tak szybko, jak początkowo zamierzałem. Najpierw Sadra dostarczył mi ponad 5 godzin materiału, w większości nagranego za jednym podejściem i w 100% bez użycia komputera, za to z częstym wykorzystaniem elektronicznego instrumentu znanego jako Omnichord. Jeden z zestawów, składający się z kilku utworów z "klasycznym" brzmieniem Logosamphii (bardziej zrytmizowanych, orientalno-chiptunesowych), trafił w całości na stronę A kasety. Strona B natomiast to moja selekcja utworów z pozostałej części materiału, która odsłania inne oblicze muzycznego świata Sadry, zdecydowanie spokojniejsze, skupione na pięknych melodiach w minimalistycznej oprawie. Kolejnym etapem był mastering całości, czym zajął się nasz wspólny kolega Yan Hart-Lemonnier, za co należy mu się raz jeszcze soczyste MERCI! Potem dalsza produkcja... okładki, nagrywanie itp. W sumie trwało to wszystko prawie rok.

Jak więc już tu jesteście, to zapraszam serdecznie do odsłuchu na poniżej wklejonym bandcampowym widżeciku i oczywiście nabywania wersji fizycznej. W obecnej sytuacji (koronawirus! - ku pamięci) mam trochę ograniczoną możliwość wysyłki za granicę, ale krajowy zasięg spokojnie sobie ogarnę za pomocą pewnej paczkomatowej firmy.


Brak komentarzy: